Marxa nòrdica a Santa Maria de Palautordera
Una activitat per gaudir d'una caminada per terres del Vallès Oriental, sol, amb la companyia d'amistats o amb la família.
Si busques una activitat per realitzar en família, amb amics, sol o en parella, t’animem a participar al Circuit de caminades de marxa nòrdica per a tothom al seu pas per Santa Maria de Palautordera.
Es tracta d’una activitat gratuïta, no competitiva i a l'abast de tothom. Pots inscriure’t al web d’Esports (enllaç a l'apartat de Més informació). Per completar la teva inscripció et demanarem la teva col·laboració en la campanya de recollida d'aliments.
Amb la inscripció t’oferim un taller de formació bàsica de marxa nòrdica, el préstec dels bastons i estaràs cobert per una assegurança d’accidents durant el temps que realitzis les activitats proposades en el seu torn.
Quan?
29/01/2023
De 10.15 h a 13.15 h
On?
Parc del Reguissol
Passeig de Vitamènia, 7
Santa Maria de Palautordera
Més informació
Diputació de Barcelona - Ajuntament de Santa Maria de Palautordera
Activitat gratuïta